Andra maj.

TACK alla som gjorde Olivers födelsedag helt underbar igår! Både med tårtbak och städning hjälpte ni mig till tusen och det uppskattas så ska ni veta<3 Har inga bilder från igår men Både Michis och Fannie tog bilder så får sno några av dom sen:) Tårtan som Michis och Carro bakade blev så himla god och fin! Ville inte ens skära i den och förstöra den hehe:)
Det var en super lyckad dag och jag blev varm i hjärtat när jag såg hur Oliver njöt av att bli firad:) Massa vilda pojkar från dagis röjde i lokalen och det lektes lekar och fiskades fiskdamm.

Idag har vi varit ute och lekt och sen skulle Oliver till sin pappa och bli firad. Jag har rensat lite här hemma och snart kommer Fannie och Evve över och äter kycklingsallad och kollar film. Colin ärlite röd om kinderna nu så jag undrar om han har fått i sig något med mjölk i :S

Bjuder på en bild från i vintras som jag hittade på datorn, Colin och William samåker:)




Kommentarer
Postat av: loijsan

stora stora Oliver=) helt otroligt att barnen växer så fort=)

han va så liten när vi träffades första gången ju=)

Vi kommer hem imorrn så får vi fira honom när han kommer till dig nästa gång=)

pusspuss

2010-05-02 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback