Yeye

Hade bokat upp mig på dans ikväll men huvudvärken börjar smyga sig på lite smått så jag tror jag struntar i det. Får bli en hemmakväll och tidigt i säng istället. Har verkligen bliivit slarv med träningen eftersom Colin har varit hemma från dagis flera dagar nu. Men what to do liksom?

Igår var vi hemma hos Loijsan som fyllde år och fikade, åt middag och umgicks. Mycket mys!
Men på senaste tiden har jag verkligen saknat bil. Att bara kunna spontanåka någonstans utan massa tåg och bussar. Tog oss nästan två timmar att komma hem på kvällen. Det är skillnad mot 20 min med bil.
Skulle tagit massa bilder men det glömde jag helt bort. Emilia har blivit så stor och hon är så charmig och go lilla sessan.

Nu ska jag börja med middagen...

Kommentarer
Postat av: loijsan

vore underbart om man hade bil så vi kunde ses lite oftare!

2010-03-22 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback