Tankar...

Tankarna far iväg...ganska mycket just nu. Tankar alltså. Hur mycket vågar man förändra? Vad kommer hända då? Inte lätt när man känner sig bortstött..

Hade en mysig kväll med Angelica, Loijsan och dom andra tjejorna igår. Tyvärr hade jag glömt kameran så bilder blir det inga. Men det blev en hel del klämmande och kännande om man säger så;) Sen blev det utgång men småbarnsmammor som vi är så blev det inte allt för sent. Sov hemma hos J&L och kom hem för en stund sen. Längtar efter min lilla som kommer snart. Imorn kommer min stora efter en lååång vecka. Mys!

Har massor att plugga men finner ingen ro till det just nu. Just nu vill jag bara flytta....långt bort härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback