Söndag

Hej på er!

Nu var det ett tag sen jag skrev men nu börjar det klia i fingrarna så ska väl försöka ta mig tid att skriva några rader. Våran dator är trasig men har fått låna en av mammas kille.

Vad händer här då? Barnen växer och växer, fort går det också. 

Oliver börjar simskola och fotbooll snart och i sommar börjar han SKOLAN! Herregud va stor han börjar bli. Dom är ett killgäng som umgås på dagis och en del bus har det allt blivit. Måste säga at det känns riktigt hemakt dom veckorna Oliver är hos sin pappa och jag går och hämtar Colin och lämnar O kvar på dagis. Det känns fel på nå vis att bara hämta ett av sina barn. Nu i veckan såg Oliver mig i fönstret och började knacka och vinka. Då brast det i hjärtat och jag ville bara gråta. Men imorn kommer han till oss igen och jag längtar.

Colin har börjar prata mer och han går ofta runt och ropar mooomooo efter mormor,hehe. Dagis går superbra och han trivs som fisken i vattnet. Han blir inte ledsen när jag lämnar och det känns skönt. Han är en riktig liten vilde och hans senaste påfund är att klättra upp på köksbordet och dansa när han väl är där uppe.

Däremot börjar jag undre om han är överkänslig mot något? Hans kinder är ofta väldigt röda och svullna. Har prövat med både fet kräm och mildison men mildisonet hamnar i ögonen och då blir han röd och irriterad i dom istället. Men ska och ta vaccination om två veckor så då skulle vi prata mer om hans kinder.

Idag ska vi förmodligen träffa Carro och william. Sen ikväll blir det att hälsa på Loijsan, Emilia och Joni om vi får låna min brors bil. Igår hade jag och Joona myskväll med melodifestivalen. Rätt låt vann:) Både jag och J spelar sönder låten här hemma.

Lägger in lite bilder från senaste veckorna i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback