Sömntuta..

Har sovit med Colin en bra stund och tröttisen sover fortfarande. När han vaknar blir det lunch och sen kommer Olivers pappa hit med honom eftersom dom inte hade kommit iväg till dagis idag. Tänkte ta ut barnen i parken sen och så måste vi förbi affären och posta ett brev ang lägenhetsbytet.

Igår kväll hade vi Sandra och Dennis här och spelade bingolotto:) Jag vann en ny lott och hon en hundring. Så får se om dom vill komma och spela nästa söndag också? Mys var det iallafall.

Nej jag ska ta en snabb dusch innan trollet vaknar till liv;)


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Skönt det då :)

Ja, jag älskar mössorna - Älskade Hjärtegryn gör ju också sådana men hon tar 135 kr/st medans Barnpalatset tar 100 kr/st och jag tycker dom ser likadana ut så då handlar jag av Barnpalatset :)

2010-03-15 @ 19:22:49
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback