Onsdag..

Idag är det alltså onsdag, Oliver brukar ju vara hos mormor då men idag är Thomas sjuk så jag ska snart hämta båda barnen. Har varit i skolan hela dagen och på väg hem träffade jag på en gammal tjejkompis som jag umgicks mycket med när Oliver va bebis. Hon har själv en son som är 8 år och nu är hon gravid igen:) Vi ska ta en fika någon dag och prata igenom allt som hänt under dom här åren. Roligt:)

Imorgon kommer Joni och Loijsan hem från finland och då ska vi dit och hjälpa dom att flytta. Ska bli spännande att se deras nya lgh:)

Nu ska jag plocka lite innan det är dax att gå till dagis.. puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Va skönt då, friska kids i påsken är skönt!

Har du inga bilder på er nya lägenhet?



Denna helgen kommer min mamma, nästa helg en kompis från oslo. Helgen efter det har du väl O igen? Då kan vi ju hitta på något? Det skulle vara kul!



Nej, vi får svar 1 maj=( Hatar att inte veta!



Puss

2010-03-31 @ 15:16:50
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback