Min lilla pojke:(

Nu är vi hemma igen. Fikade lite hos mamma och när vi promenerade hem igen så gick vi förbi parken för att leka lite i "bebisparken". Colin gick upp på ett tåg men snubblar och ramlar framåt och slår i näsan i en kant. När jag tar upp honom så tycker jag att det ser tillplattat ut vid näsbenet och det började blöda från såret.
Jag får panik och vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till men jag sprang bort till vårdcentralen men där var det förstås stängt eftersom det är söndag. Jag höll hela tiden koll på Colin så att han va vaken samtidigt som jag torkade bort blodet och ringde vårdguiden.
Colin hade lugnat sig och betedde sig helt normalt och även om jag hade lust att ringa ambulansen så försökte jag sansa mig och beskriva för sköterskan hur det såg ut. Hon sa att jag skulle observera honom i sex timmar och blir han snuvig eller spyr så skulle vi åka in direkt. Lilla lilla hjärtat:(


Kommentarer
Postat av: sina

Nemen älskade hjärtat sprang du till Vc?

Huuu nu blir jag helt tårögd här hehe, men jag vet att man blir så himla RÄDD när det händer ens hjärta nåt. Hoppas att lilla näsan läker snabbt!

Kul att du börjat blogga igen.

saknat dej här! MASSOR!!!!

Hoppas vi ses snart mi löööv

2010-03-14 @ 20:40:31
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Usch då! Inte kul när dom ramlar och slår sig.

Hoppas att det är bra med honom :)

2010-03-15 @ 12:07:49
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback