Jaha!

Dagen har varit helt ok... Ibland upptäcker man sidor hos människor man stär nära. Sidor man aldrig sett förut men som man inte gillar. Men men..Jag har bestämt mig för att inte lägga någon energi på dom som inte gör det på mig...SÅ jag sätter punkt där.

Lämnade pojkarna på dagis imorse och stressade till skolan. Hade tre timmar natur och sen tillbaka till dagis och hämtade Colin. Olivers avd var iväg på utflykt idag så han fick hämtas senare.
På eftermiddagen har vi rensat lite i deras rum och möblerat om lite.  Sen fick dom rita lite medans jag lagade mat. Nu ligger dom och sover och jag ska snart gå och lägga mig. Imorn är det religionkunskap som jag ligger skapligt efter i. KUL!

Vet att jag kan låta lite bitter och visst akn det vara tråkigt men har en ganska jobbig period i livet nu och då blir det lätt att allt låter lite negativt. Hoppas ni står ut med deet;)


Puiss


Kommentarer
Postat av: sina

Hjärtat... jag uppfattar dig aldrig som att du skulle låta negativ? O om så är, så får man vara det ibland!

Jag önskar att jag kunde finnas där närmare så kunde vi stötta varann i vått o torrt.

Nu är det bara ngr veckor kvar tills vi ses!!!!

ohooo vad jag ska kramar dej!

2010-03-30 @ 21:04:12
Postat av: alexandra

Varför bitter och ledsen? Vad har hänt??

2010-03-31 @ 15:14:13
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: loijsan

Man kan inte alltid vara glad hjärtat!



2010-04-20 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback