Hellu!!

Läkaren gick bra, fick molipect utskrivet men hade redan en sån flaska hos Carro som Niklas va snäll och kom över med. Carro hade skickat med goooda cocosbollar också:) tack snälla ni! Eftersom Colin VÄGRADE Molipect än en gång så blandade jag i det i vällingen. Han har sovit ganska lungt hittils men får se hur natten blir.

Oliver kom hem idag iallafall och som jag har längtat efter min stora kille. Han är så stolt för att han ska börja spela fotboll i april och pratar om det mest hela tiden:)
Idag vid matbordet sa han "vet du mamma jag tror att Oskar är kär i Anna på dagis för Lois sa att dom hade pussats bakom huset" Haha shiiit va stor han börjar bli! Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara för det kom så plötsligt:D Och han har aldrig pratat om sånt förut:) hehe.

Joona somnade på soffan när han kom hem och jag ska också lägga mig strax.


Skriver imorgon igen..Nattinatt<3

Kommentarer
Postat av: sina

Hahhhahaaaa jaadu lilla mamma snart e det dax o berätta om blommor o bin hehehehhee neeedå, det dröjer än! Men tiden går ruggigt fort!!!!

Hoppas ni få sova inatt.

Hörs imon igen . Älskar er!

2010-03-29 @ 22:44:55
Postat av: alexandra

Oh shit på hans dagis går det undan, pussar å grejer! HAHA



Dennis har spelat fotboll i 1,5 år snart, han ääälskar det!

2010-03-30 @ 11:54:28
URL: http://mama08.blogg.seq
Postat av: alexandra

Vi mår prima, själv då?

Mår Colin bättre idag?



Dennis tränar varje lördag 11-12.

Ibland spelar de matcher eller cup då ändrar de tider men det är alltid lördag innan 15 typ.

Han fick erbjudande om att byta klubb, men då är det träning tisd+tors och sen evt match på helgen?

Det blir ju alldeles för mycket ?



Vilka tider ska Oliver träna då?

Hur gick det för er med skola?



Vi måste ses igen, när har du O igen!

Puss

2010-03-31 @ 08:39:11
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback