Falsk krupp..

Nu sover Colin som var helt slut efter en jobbig natt. Colin har ju haft falsk krupp några gånger och nu var det dax igen. Han hade svårt att andas och spydde upp slem. Men vi öppnade sovrummsfönstret så mycket det gick och då andades han lättare. Så läkartid har vi idag kl 14.00.

Idag på morgonen var mamma barnvakt en sväng för jag skulle ha redovisning på engelskan. Gick ju sådär kan jag säga. Inte nå vidare bra. Men jag gör så gott jag kan och nöjer mig gott och väl med ett G.

Juste har en ny dator nu som Thomas var så snäll och betalade halva på. Det är en minilaptop med inbyggd webcam och allt. Perekt att bara stoppa ner i väskan när man ska till skolan. Tack så hemskt mycket!

Nu ska jag kolla sl och sen plocka undan lite innan vi åker till farbror doktor.



Mina två hjärtan förra sommaren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback