#%& typ?

Hellu!

Försöker finna tid för uppdateringar men det går sådär märker jag. Men jag gör så gott jag kan iallafall:)
Igår blev vi bjudna på god middag av mamma och Thomas. Oliver blev kvar som vanligt och vi åkte hem.
Idag har vi varit hos Carro en sväng och eftersom Colin somnade på vägen hem så är han pigg nu. Försökte lägga honom 19.30 men det va helt omöjligt att få honom att sova då.
Oliver blir kvar en vecka till och det känns superbra:) Önskar att han kunde vara här jämt.

Fastighetsskötaren var och luftade våra element idag också så nu får vi hoppas att det blir varmare här. Klarar inte den här kylan!


Nope nu ska jag försöka få kidsen i säng!


Kommentarer
Postat av: Carro2 ;)

älskar dig mitt hjärta! du och jag föralltid? ;) höhö! ni är så fina!!!! tack för idag!! syns snart igen? =) vill icke jobba! saknar mamma ledigheten!!!!

2010-01-04 @ 20:41:29
Postat av: sina

Ooo så skönt gumman, kanske e det roligare för kidosarna o hoppa i säng oxå när det är vermt o gosigt?=)

Massa pussar o kramar till er!

2010-01-04 @ 21:27:11
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback