Trött!!!!!

Idag är jag supertrött! När Colin vaknad eimorse ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om. Jag har varit sur och vresig hela morgonen och jag börjar känna av huvudvärken. Jag grät till paradise hotel igår så jag tror jag vet vad som väntar. Fel tid på månaden om man säger så;)

I helgen måste jag köpa matteboken som jag ska ha i skolan och den kostar fasiken 300 kr. an kommer ju bli ruinerad av att börja plugga. Vet inte ännu vad vi kommer ha för bok i engelskan men den är säkert inte billig den heller. Ohh vad jag längtar efter att komma igång nu:) Och jag är så glad att jag och Carro kommer gå i samma klass och kan kämpa tillsammans.

Igår va älskade Fannie här. Vi tog med oss varm choklad och gick bort till pulkabacken med barnen. Oliver var modigast och åkte snowracer med full far nerför backen medan jag och Fanni tog det lite lugnare i svängarna;) Colin sov i vagnen hela tiden och vaknade först när vi kom hem.

Idag blir en lugn dag hemma. Skulle behöva städa men jag orkar inte idag. Väntar på ett städryck ïstället. Men ikväll ska iallafall julpyntet bort tyvärr. Oliver och jag ska fixa med det när Colin har somnat.

Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback