Sista dagen hemma med Boll...

..för i morgon börjar nämligen dagis:) Ska bli riktigt spännande och jag är inte ett dugg nervös över hur han kommer tycka det är för jag vet att han kommer älska det! Han älskar när det är mycket folk runt honom och han älskar att leka med andra barn. Däremot är han väldigt mammig så det kommer nog bli lite nervöst första gången man ska lämna helt. Men han har ju sin storebror på samma dagis och det är nog en stor trygghet.
Dock kommer dom inte vara så samma gård eftersom dom större barnen har en naturgård men det är bara ett staket som skiljer dom åt.

Det är det 3-dagars-inskolning så jag kommer vara med må-tis och sen tar Joona ons så jag inte missar så mycket i skolan och för att han också ska se hur det är på Colins dagis. På torsdag lämnar vi från 9-15.


Igår pluggade jag större delen av kvällen men har fortfarande lite matte kvar+eng. Får ta tag i det ikväll.
I eftermiddag ska vi hem till carro och William och leka lite:) saknar dom!


Nu kom min man hem och vill ha sällskap till frukosten så jag säger bye bye nu...

 


Kommentarer
Postat av: sina

Det kommer gå finemang det där!

ganska kort inskolning bara tycker jag,

men det fixar ni! Saknar er!

Och heja Colle, du kommer få sååå roligt på dagis o skaffa dig massa nya vänner. love u

2010-01-17 @ 20:00:19
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback