God fortsättning!

God morgon!

Nya året har börjat bra, Jag och Loijsan skålade med mörk champange på balkongen och kollade på alla fyrverkerier. Oliver somnade en halvtimme innan tolvslaget och sen gick det inte att få liv i honom tyvärr. Emilia sov också gott i soffan men Colin vaknade av alla smällaroch fick vara med och kolla. Han var helt fascinerad av alla färger och kollade med stora ögon:) ett par timmar senare åkte flickorna hem och vi gick och la oss igen.

Tack för en super mysig kväll mina hjärtan:* Nästa år är det våran tur att gå ut;)

Barnen vaknade vid 7-tiden och då var jag måttligt road av att gå upp kan jag ju säga. men efter lite frukost och kaffe så känns det lite bättre. Idag har vi inga planer alls och dom flesta kommer nog vara väldigt trötta efter gårdagen.

Håller tummarna att dom hittar den 4-åriga lilla flickan som försvann igår:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback