Colin gillar INTE kyla..

Nu har vi varit ute och fått lite frisk luft. Vi tog snowracern och åkte bort till pulkabacken i parken.
Killarna tyckte det var jättekul och Oliver åkte (till min fasa) ända från toppen av backen.
Colin stod mest och tittade på folk som kom nerfarande men efter en stund tröttnade han på det och ville bara vara i famnen. han är precis som jag och giillar inte den här kylan.

Nu ligger han i sin säng med en flaska välling och jag tror att han kommer somna. Oliver och jag myser i soffan och ska snart äta lite mellis. Sen kommer Olle och angelica hit och visar upp sin lilla pojke:)

Lite bilder


Jag och min fru Skålar in det nya året:)

Ni är mitt allt<3<3<3<3<3<3<3






Kommentarer
Postat av: sina

Finfin Colles overall. ska jag nog med försöka köpa till Mio min Mio=) HÄRMAPA!!!!!!

2010-01-05 @ 20:43:59
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback