Trevlig valborg!

Hej på er!

MYCKET som hänt sen sist jag skrev. Har inte tid eller ork att skriva om det nu men det sker stora förändringar i våra liv just nu. Jag sätter punkt där så länge..

Vi har haft en mysig grillkväll hemma hos Carro med underbara vänner. Kollade på majbrasan en sväng också och nu är våren här. Ingen mer snö! nu vill vi ha sommar!!

Imorn fyller Oliver 6 år och han va så spänd nu när han skulle sova:) Min STORA kille! För nu är han riktigt stor. Börjar skolan och allt snart:)
Dom säger ju att 6-åringar är som tonåringar utan hormoner och det stämmer verkligen! Han tänker mycket och är väldigt fumlig. Suckar när vi ska göra saker och stänger in sig på sitt rum. Känns som han har vänt sig inåt men har läst mycket om det och det är tydligen super vanligt.

Idag var vi på vc eftersom Colins kinder är så röda. Doktorn (som förövrigt va jätte bra) trodde precis som vi att det va komjölksallergi. Han fick ta blodprov och hu så ledsen han var:( Han skrek och ålade sig så dom fick bara ut ett halvt rör. Hoppas det räcker annars måste vi dit och ta nytt prov. Han får inte äta eller dricka något med mjölk i och jag fick ett intyg till dagis också så han får specialkost där. Efter att ha undvikit mjölk i två dygn så ser kinderna mycket bättre ut. Får se vad proverna visar.

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova.. en stor dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback