Påskdagen...

Godmorgon!

Gårdagen var jätte mysig med Fannie, Katja och Evvelina:) Det blev massa tjejsnack och det slutade med att vi tjejer inkl alla barnen satt på toalettgolvet och pratade haha! Joona försökte hänga med så gott han kunde men han skötte mest datorn och musiken;)
Vi åt massa god mat och jag var verkligen proppmätt hela kvällen. Somnade i soffan och sen fick jag äm en gång dela säng med Oliver och Tilda. Joona sov på soffan och Colin i sin säng.

Idag ska vi hem till mamma och äta middag. Min bror ska dit och ev skulle min mormor också komma:) Eftersom Tomas var sjuk i onsdags då får Oliver sova kvar där inatt istället.  Men innan vi ska dit ska vi nog gå ut en sväng, ser ut att bli fint väder och Colin fick ju inte gå ut något alls igår.





Min älsklingsbild på O och C

Kommentarer
Postat av: Lixy

Så fina barn :)

2010-04-04 @ 08:51:56
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback