Mycket just nu...

Sov hos mamma inatt. Somnade 19.15 och vaknade bara enstaka gånger. Behövde verkligen den sömnen och egentligen skulle jag bara vilja sova dagarna igenom nu. Orkar inte känna efter...
Mycket händer just nu men inget jag vill skriva i en öppen blogg men vissa känslor måste bara ut så ni får räkna med lite flummiga inlägg. Vill ändå kunna se tillbaka på hur jag har mått. Beslut är jobbiga att ta men ibland måste det göras. Jobbigt när man ska ta beslut som påverkar hela ens liv. Som sagt..flummigt.
'
Hade prov idag, gick inge bra alls. Men i värsta fall får jag göra omprov och vad gör det om hundra år? Får förbereda mig bättre nästa gång. Imorgon är det prov i religionkunskap så ska sätta mig och plugga snart. Skulle behöva städa också men har ju ingen dammsugare just nu och jag kan ju inte sopa hela hemmet?

Jaja ska sätta fart här nu med religionen.


Mamma stickade en hammarbytröja till Oliver som han är så stolt över:)


Kommentarer
Postat av: sina

Hmm gumman då...

Hoppas allt löser sig för dig hjärtat!

Längtar till vi ses o kan prata <3

Jag behöver oxå en dammsugare!

Vet inte hur många dammsugare o kaffebryggare jag haft slut på under mitt liv?

2010-04-13 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback