Morning!

Blev ni lurade igår? Jag blev lurad av Joona och sen sa Oliver att min dator brann. Sekunderna innan Joona ringde så tänkte jag att det här året ska ingen lyckas lura mig! Men så blev det visst inte, hehe.
Igår kom mamma över en sväng efter jobbet med massa bakelser och bullar. Vi fikade och sen gick vi ut en liten stund i parken så barnen skulle få lite frisk luft. Oliver hade legat inne hela dagen och var rastlös. Han hade feber igår morse men sen avtog den framemot kvällen. Tilda och Joona kom hem rätt sent och Joona sover fortfarande. men imorgon ska JAG ha sovmorgon! Rätt ska vara rätt och jag behöver också få sova hela nätter ibland.

Ikväll ska vi hem till Carro och ha lite påskmys:) Michis och Leon kommer också och hon skulle ha med sig sin superduper kamera så vi kan ta fina påskkort på alla barnen:) Så roligt när vi träffas. Det är barn överallt och vi springer runt som tre hönor och försöker föra ett samtal och samtidigt jaga barnen:D alla pojkarna kommer så bra överens och jag skulle faktiskt lätt kunna bo i kollektiv. Tänk att jämt ha någon att äta frukost med:)

Nu ska jag göra frukost. Lär ju dock inte bli någon rolig nfrukost eftersom jag glömde att köpa pålägg igår:(

Kommentarer
Postat av: sina

JAG E MED PÅ KOLLEKTIV!

Så kan vi turas om med sovmorgnar oxå!=)

Hoppas ni får en fin dag söta!

saknar er som tuuuusan!!!!!!

2010-04-02 @ 07:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback