GLAD PÅSK=)

Vilket fint påskväder vi fick=)

Igår hade vi en super mysig kväll hemma hos carro, Niklas och William. Michis och Leon var också där och det var fullt ös på alla barnen. Vi åt GOD kalkon och herregud va både Carro och Michis är duktiga på att laga mat! Jag suger på det och håller mig gärna undan under själva matlagningen,hehe.

Michis tog fram sina superduper blixtar och kameror men inga utav barnen var speciellt sammarbetsvilliga förutom Oliver som lekte modell i olika poser;)

Barnen fick också FINA påskägg, kläder och spel! Tack så hemskt mycket älskade ni<3

När barnen somnat så kollade vi på Solsidan och umgicks. Pratade och skrattade massor precis som vanligt:)

Carro erbjöd oss att sova över men eftersom Colin har en vana att hålla alla vakna när vi sover borta så bestämde jag mig för att åka hem med barnen, vilket inte var så värst smart av mig. Oliver hade somnat på soffan och var jätte ledsen hela vägen hem. Han var helt röd i ögonen och typ vinglade fram.
Då kände jag mig riktigt usel!
tågen kom iallafall precis när dom skulle så resan gick hyffsat bra iallafall.

Imorse skulle jag ha sovmorgon men vaknade av att Joona kom in med Oliver som hade bröstsmärtor. Han har haft det några gånger dom senaste dagarna men då har det släppt direkt. Men nu höll det i sig så nu blev jag riktigt orolig och ringde vårguiden. Dom tyckte att vi skulle åka in till närakuten. Sagt och gjort. proverna visade inget och smärtan släppte sen så vi fick åka hem igen men skulle höra av oss om smärtorna kom tillbaka.

Nu är kiddosarna ute på gården och Colin sover. Om ett par timmar kommer Fannie, Katja och Evelina hit och äter middag, mys:)

Ska väl städa undan lite här hemma så folket slipper gräva sig fram när dom kommer.

Ha en jätte trevlig påsk allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback