Down down down

Den här dagen har varit ett rent helvete. Jävla granne och jävla ångest!!! Åh jag kan inte ens sätta ord på det! Jag vill flytta härifrån nu nu nu om jag så ska behöva flytta till rinkeby!
Varför kommer allt samtidigt?! När man redan mår piss som det är så ska det förstås bli ännu värre. Ikväll kommer iallafall mamma hit och ska hjälpa mig att prata med grannen som har hittat på både det ena och andra. Varför är han så bitter? För att vi fick den här lägenheten och inte han? Herregud!

Och varför gör DU såhär? Är elak och ger mig dåligt samvete. Samtidigt förstår jag...

Ska fan köpa mig en dagbok som jag skriver i. För jag vill verkligen kunna skriva allt men det kan jag inte när vem som helst kan gå in och läsa. Hursom.
Ska hämta barnen snart och så ska vi till parken med Marie och Melissa så dom får leka av sig i den fina vädret.
Marie ska ha en son i sommar så hon har en så fin kula på magen. Lilla Mike:)

Nu ska jag försöka sminka över mina svullna ögon så dagis inte tror att det är ett ufo som försöker hämta pojkarna,hehe.

Hoppas ni får en bra dag och ledsen att bloggen är fruktansvärt deprimerande just nu;)

Kommentarer
Postat av: sina

Men hjärtat då=(

2010-04-15 @ 20:40:47
Postat av: loijsan

en dagbok e nog ett väldigt bra förslag gumman..där kan du precis som du säger skriva ALLT utan att få kommentarer på de!!

2010-04-20 @ 12:55:23
Postat av: alexandra

Oh no, vad händer! Kaffe och leka snart kanske? Skicka mig ett sms om du har kvar mitt nr?

Kraaaam

2010-04-20 @ 14:31:02
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback