Bingo för hela slanten:)

Just nu sitter jag, Oliver, mamma, Thomas, Jonas och mormor och spelar bingo. T har vunnit 100 kr men thats it:) Inga miljoner här inte. Nästa gång kanske?

Förresten vann jag en helt ny fjällräven minirygga på tradera idag. Kunde vänta tills lönen kom med att betala så det är ju helt perfekt:) helt svart och så söt är den. Se bilden nedan;)

Vi har ätit god lammstek med potatisgratäng och massor av godis förstås. På tisdag är det träning som gäller för jag lovar att jag snart rullar fram...



Kommentarer
Postat av: sina

Sååå fin gumman! Fina grejer det dära!=)

vem ska ha den?

Pussa o krama familjen o pussar o kramar till dej söt!

2010-04-05 @ 09:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback