William och Carro imorn:)

Nu sover Colin och snart är det dax för dom stora barnen att sova också. Tilda blir kvar tills imorgon så hon och Oliver leker för fullt. Colin har varit som en liten igel på mig ikväll och kryper efter mig vart jag än går. Tänk att jag snart ska vara borta från honom i TRE hela dagar! Hur ska det gå? Men det ska bli riktigt kul att komma iväg med tjejerna:)

Imorn ska vi träffa Carro och William o det är alltid lika uppskattat:) Colin och William har så himla kul tillsammans! Ofta när vi kommer dit så sätter sig jag och carro och pratar. Barnen kryper iväg till Willams rum och leker en stund. Sen hör man antingen skrik för att dom bråkar om en leksak, eller så kommer dom krypandes ut tillsammans:) Hur gulligt som helst! Fina pojkarna! Och Carro mitt hjärta! Tänk att man kan hitta en sån bra vän genom bloggen:)

Vi ska iallafall till studievägledaren och söka kurserna som börjar i December. 12 okt börjar mina två första kurser och det känns både skrämmande och kul. Hoppas jag klarar att jobba, plugga och ta hand om två barn?!  Grejen är ju att jag har alltid haft svårt för skolan och har koncentrationssvårigheter. Gick ju i en liten skola för bara tjejer och där fick vi hur mycket hjälp som helst. Det kommer nog vara lite annorlunda att sitta i skolbänken nu. Men jag har bestämt mig! Det ska gå!

 


Kommentarer
Postat av: Din älsklings Carro;)

Vad du är söt gumman!!! =D våra fina (snart stora?!) pojkar leker/bråkar så fint ihop =D hahah! Bolle bengtsson!!! :D



KLart du kommer klara de!! Jag tror på dig!! =)

love you!

2009-10-05 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback