Städning.

Jag hoppas inte att mitt inlägg nedan missförstås på någe vis. Jag älskar mina barn över allt annat och har aldrig ångrat dom. MEN ibland känner man bra att man vill vara liten igen och idag är verkligen en sån dag.

Jag började städa garderoben och nu har jag fått städnoja:) Så det blir att städa hela lägenheten nu. Joona ska åka och lämna Tilda och sen ska han träffa sin arbetsgivare. Han börjar sitt första pass imorn och jag är så stolt över honom!
Jag väntar också på att Elsa ska höra av sig så får vi se om vi kan ses idag. Hoppas hoppas men annars tänkte jag och Marie åka till grekland och hälsa på henne när ekonomin tillåter. Kan ju bli rätt billigt om vi kan bo hos henne.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback