Söndag!

Jaha då va det söndag igen! Igår somnade jag rätt tidigt efter att helt ha fastnat i Magdalena Graafs bok! Herregud va hon har varit med om mycket! Den är verkligen jätte sorglig och absolut värd att läsa! Tänk att det finns kvinnor som verkligen lever sådär! Hemska tanke!

Hur som helst! Idag har vi bara varit hemma och tagit det lungt. Jag fick sovmorgon till 8 men Colin sov rätt oroligt i natt så sömnen blev ändå avbruten flera gånger. 
Idag ska Tilda hem till sin mamma igen och jag saknar min mamma jätte mycket. Får se om vi hinner hem till henne en stund ikväll.

Nu ska jag ta upp Oliver ur badet! Skriver senare igen...


En riktig hammarbyare direkt från start<3

Kommentarer
Postat av: Fannie

ÅHVAD JAGÄLSKARDIG LILLA UNGE!!!!

2009-10-05 @ 13:06:22
URL: http://ates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback