Söka skola idag!

Födelsedagsbarnet vaknade kl 4.00 i morse! Just då hade jag ju ingen lust att sjunga happy birthday direkt!
Ibland, eller ja väldigt ofta önskar jag att jag va en riktig morgonmänniska som bara flyger upp direkt och är pigg! Önskedröm? Ehh ja! Vi åt iallafall en riktig mysfrukost hos mamma och Colin fick Mariekex att tugga på efter lite yougurt med färska bär:)

Oliver är på dagis och Bollboll somnade i vagnen på vägen. Jag och carro ska till studievägledaren snart och söka skolar. Så roligt att vi förhoppningsvis kommer kunna gå samma kurser. Då kan man stötta varandra och plugga tillsammans. Dock vill jag inte bli mäklare längre! Jag vill hjälpa människor på nå vis. Har ju ett tag på mig att tänka iallafall.

Nej nu måste jag ta tag i sminkningen om jag ska kunna visa mig ute idag. Blek och trött är den bästa beskrivningen av mig själv just nu!

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback