OMG vilken resa!

Hej på er!

Hemma igen men har inte hunnit sitta vid datorn någonting.Och det här blir också ett snabbt inlägg för sen måste jag plugga hela kvällen.  Har iallafall myst med min familj och haft fullt upp på dagarna sen vi kom hem. Idag va jag och Carro med alla tre pojkarna i farsta och kikade runt. Men det här att gå i affärer med dom små är ingen höjdare längre. Det blir mycket gnäll och dom vill komma upp och krypa hela tiden. Men snart kan dom gå och då blir allt så mycket lättare. Blir lite skitit att låta dom krypa omkring i ett köpcentrum.

Hursom! Resan till London va helt UNDERBART!!! vi sov sammanlagt 13 timmar på fyra dagar och det säger väl allt! BILLIG shopping och varit ute nästan hela nättterna! Vi har skrattat som tusan och varit med om dom sjukaste sakerna! Men tyvärr inget som går att förklara så här på bloggen;)
Tänkte iallafall lägga in lite bilder och vill ni se fler på gå in på www.ates.blogg.se eller www.carolinealexandra.bloggplatsen.se

Colin ville följa med mamma till london<3

Jag i hotellrummet.

Precis när vi hade kommit fram. Blev många hissbilder;) 

I LOVE U SNYGGING!;)

Jag och min nya flickvän;);)

Nicole och Carro i taxin.

Alla tjejorna:)

Jag va trött i fötterna!

Puss;)

På väg ut:)

Beautiful girls!

Jag hoppade lite i sängen:D

Sen joinade Nina mig:D

Fannie blev lite arg på Carro, eller inte;)

Sen blev det löpning på gatan:)

Fannie stretchar och Carro kliar sig på näsan precis i rätt tillfälle:)

Älskar er<3

Fannie hittade en danspartner;)

Jätte gulliga svenska tjejer. Ena bodde på samma gata som vi gjorde förut. Visst ser det ut som mitt ben?Haha

Åhh eftersom min dator är såååå långsam på att ladda upp bilder så orkar jag inte lägga in fler nu. Vi hade det så kul och jag kan verkligen börja le för mig själv när jag tänker på allt vi gjort!

Nu MÅSTE jag plugga!




Kommentarer
Postat av: sina

verkar som att min kommentyar här fär flera dagar sen inte kom fram?

men som jag sa ; VAD FIIIIIIN DU ÄR GUMMAN!

Verkligen verkligen jättesöt och dessutom med ett stort varmt hjärta!

Söta vänner har du oxå o ni ser ut o ha haft det huuur skoj som helst! saknar dej!

2009-10-31 @ 09:37:21
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback