Ny blogg...igen!

Jag kände än en gång att det va dax att börja på ny kula. Gillade blogspot.com MYCKET men känner mig ändå mer hemma här eftersom det va här jag började blogga från början. Ni vet hur det är..borta bra men hemma bäst;)

Däremot va det mycket lättare för en icke-data-kunnig som mig att fixa en snygg design på blogspot, MEN som tur är har jag ju Fannie som tillochmed pluggar it just nu! Duktiga flicka! Hon har hur som helst halvlovat att hon ska göra min blogg lite finare. Så mycket roligare att skriva då!

Jag måste bara börja med att skriva om i onsdags då Sinas och Mickes lilla prins kom till världen! Herregud vilken söt liten pojke! Och jag är så glad för eran skull gumman! VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN MIO<3
Jag, Loijsan och Joona åkte till örebro tidigt för att passa deras lilla sessa och det gick verkligen hur bra som helst. Hon och Colin lekte jätte bra tillsammans även om Colin då och då försökte stoppa in ett finger i Emsans mun.
Jag och Loijsan gick långa promenader med dom små, kikade i affärer och bara myste av den verkligen underbara staden. Skulle LÄTT flytta dit! Och deras lägenhet va så fin! välkomnande och varm. Jaa va säger du Loijsan? ska vi ta vårat pick och pack och flytta till örebro?:)


Klicka för större bilder!!


Kommentarer
Postat av: sina

Sötnosar!

Helt underbart att ni ville o kunde vara här när vi var o fick lillebror!

Uppskattat till 1000 och jag kunde andas ut.

Älskar er så väldigt mycket. Kom o snosa Mio snart!

Emmie saknar sin Colle-kusse!

O vi alla saknar er!!!! Love love

Fin blogg förresten hjärtat <3

2009-10-05 @ 11:49:39
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: sina

ojaaaaaaaaaaa förresten, flytta mina älskade flickor o mina favvopojkar!

ingen skulle bli gladare än mej över o få ha er här, jämt inom räckhåll.

TÄNK OM DET VAR MÖJLIGT!!!! <3

Bara hojta så börjar jag o micke leta efter lgh åt er här=) finns massa fina hus i denna gamla stad vet ni!

o billigare!! med allt! lite iaf!

2009-10-07 @ 09:33:54
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback