Nu sover pojkarna...

...efter en mysig kväll med mamma och Thomas som va här och åt middag o fikade. Colin sov en stund innan dom kom men vaknade på dåligt humör och va sur första timmen. men efter lite mat så piggnade han till och har varit en liten solstråle hela kvällen. Oliver fick några nya dataspel av Thomas så han va helnöjd.
Colin fick en grej som ser ut som en liten dator. Den spelar massa låtar och man kan byta mellan svenska och finska genom att trycka på en liten knapp. Perfekt eftersom han både är finsk och svensk. Joona pratar bara finska med honom men eftersom han är med mig hela dagarna så är det nog svenskan han snappar upp bäst? Får ta och lära mig lite finska så jag kan hjälpa till med det:)

Annars har vi varit hos studievägleraren idag, men dom va otrevliga och ville inte ha oss med barnen där så vi får söka hemifrån istället. Blev en snabb fika med Fannie också:)

Jag är super trött efter den tidiga morgonen så jag ska göra iordning mig för natten nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback