Morn!

Colin sov ända till 7.00 idag:D jag blev glad när jag vaknade och kollade klockan. Msåte försöka att skaffa fasta kvällsrutiner på kvällarna. Just nu lägger han sig så olika tider. Oliver är också utvilad och nu sitter vi och myser i soffan. Ska tända lite ljus, det är så mysigt nu när det är mörk ute.

Annars då? Om någon timme kommer Loijsan hit. Vi ska på möte med nordea kl 10.00 ang bostadslån. Håll tummarna!!

nu ska jag severa herrarna lite frukost..


Bilden är från i förrgår. Morgonmys i soffan<3


Kommentarer
Postat av: sina

Ååh så skönt gumman!

Absolut, fasta kvällsrutiner är toppen, både för barn o mamma/pappa=)

Du vet, gröt, bad o vä'lling, sen VET dom att nu är det dax för sängen o sånt ger trygghet o lugnare barn (oftast).

Nu menar jag absolut INTE att dina barn inte skulle vara trygga!!!!!

Jag bara pratar från egen erfarenhet =)



Jag håller mina tummar o tår för bostadslån,

det vet du! Hör av dej sen o berätta hur det gick!

Puss på er! Älskar o saknar er!!!!

2009-10-16 @ 10:28:18
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback