Klagoblogg?

Ledsen om det har blivit så mycket klagande i bloggen och att jag inte har så mycket kul att komma med. Tyvärr är blir det inte bättre idag heller.. Har inte fått mycket sömn inatt. Colin har vaknat och skrikit,gnällt,, snarkat som tusan och varit varm. Vet inte om det är tänder eller bara vanlig förkylning på g? Jag har också känt mig dålig hela natten och vaknade med halsont och huvudvärk. Men det va bara ta sig i kragen och pallra sig upp vid 6. Grät av trötthet men man har inte så mycket val när man har en liten. La mig på Colins golv medans han lekte för sig själv. tillslut tröttnade han på att leka och började slå mig i huvudet med leksaker. Då fick han frukost men jag har fortfarande inte fått i mig något. Colin somnade för ett tag sen och jag har precis tagit en varm dusch. Ska promenera till mamma snart. Blir nog att vi sover där i natt så jag kan få lite avlastning. Vet inte om jag orkar med en till sån här natt!

Tack älskade Fannie för att du finns! En stor kram till dig!<3

Kommentarer
Postat av: sina

nemen hjärtat då...

önskar att jag fanns där närmare så kunde vi avlasta varann.. för jag vet mkt väl hur det känns o va sådär trött, godeguuuud!

men på nåt vis tar man sig igenom dagarna o nätterna ändå. jag saknar er så väldigt!!!!!

2009-10-06 @ 21:35:37
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: fannie

En kram? seriöst? du borde få ett kok stryk..

det skakar vi hand på



tönt

2009-10-07 @ 19:44:17
URL: http://ates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback