Imorn fyller min prins 1 år!

Godkväll!

Nu har jag vasrit dålig på att uppdatera igen. Försöker hinna med men det kommer alltid saker i vägen.
Idag har vi varit hemma hos Carro och William. Vi bakade pizza (efter mycket om och men)!! Degen höll på att flyga in i väggen ett par gånger, haha!
Hursom..barnen lekte på som vanligt och det är helt sjukt vilka mamma-känslor man kan få för någon annans barn! Jag får ont i hjärtat när William gråter och när han skrattar så fylls man av glädje. Precis som med sina egna små. Lilla skrutt!

Jag hann också med att handla lite till kalaset som är på lördag. Själva bakningen är inte min starka sida så där får jag hjälp av Carro och Loijsan! Carro ska baka kladdkaka och mariannefluff och Loijsan har gjort bullar, muffins och kaka! Ni är guld älsklingar!

Tänk att min lilla pojke fyller 1 år imorn:)


Kommentarer
Postat av: sina

finaste lilla colle-ponken <3

önskar att jag oxå kunde finnas där !!!!!!!

2009-10-15 @ 09:00:49
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback