Heldag igår:)

Godmorgon!

Igår hade vi ju som sagt kalas för lilla Boll.
Dagen började kl 5.15 med att Oliver kommer in till oss och visar sin tand som han tappade. Fattar fortfarande nte om han vaknade av att han tappade den eller om han hade legat vaken och vickat på den?
Hursom så väckte han både Colin och Tilda och ingen va ju direkt utvilad just då så det blev massa gnäll och gråt. Tillslut fick jag Colin att somna om och då va det bara att sätta igång med allt. Jag städade lägenheten,bakade maränger, gav barnen frukost, letade som tusan efter kalaskläder,gjorde iordning mig själv,väckte joona mm. Ja fullt upp hela morgonen! Vid 13.00 kom Marie och hjälpte mig att göra iordning lokalen och någon halvtimme senare kom carro och Niklas med dom goda kladdkakorna. Nicklas fick hjälpa till med marsipanen för den lyckades jag inte riktigt med:)

Sen va det iallafall klasdax och det kom massa folk! Det va en riktigt mysig stämning men som vanligt stressar jag upp mig för att jag vill att alla ska ha trevlig, Så jag sprang runt och försökte prata med allt och alla  så det blev inge fika för min del:) Klockan flög iväg och Boll fick masa fina presenter! Kläder,leksaker,presentkort,nappar,pengar,en jättefin åkpåse till vagnen,gosedjur mm. Han fick äta tårta och va helt speedad av alla människor men när klockan började närma sig 16.30 så säckade han ihop och ville bara vara hos mamma. Då fick Joona lägga honom och vi började städa. Tack Fannie,Katja och Loijsan för hjäpen med städningen! Och tack Carro, Marie och Nicklas för hjälpen innan! Ni är guld!

Här kommer lite bilder från dagen:



Tack allihop för ett jätte mysigt kalas och för alla fina presenter!! <3<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack älskade du för att vi fick komma och bolle är så värd den åkpåsen! Inte ska han behöva flysa!!! =) vi älskar er!!!! <3

2009-10-18 @ 10:20:42
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se
Postat av: Denize

Hittade till din blogg idag :) Grattis i efterskott till Colin. Kram på er!

2009-10-18 @ 11:08:42
URL: http://dempaz.blogg.se/
Postat av: Sandra & Alexandra

Det var så lite så. Kul att vi fick komma!

Det är ingen fara, jag vet hur det är. Man ska hålla koll på hundra saker.

Vi kommer jätte gärna och äter. Säg bara en dag.

Ha de fint.

Kram kram

2009-10-18 @ 13:55:39
URL: http://enharendar.blogg.se/
Postat av: sina

Ooooooooo nu grinar tant sina när jag ser bilderna=8

jag önskar så av hela mitt hjärta att vi kunnat vara där! Känns BAJS!

Måste ses snart söt. Underbart att ni fick en sån fin dag! Älskar er av heeeeeeeeeeeeela mitt hjärta!

2009-10-18 @ 19:19:27
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

Ja lilla Colleboll har blivit så stor=))

Han har varit hos mig en snabbis idag o ätit korv;)

2009-10-19 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback