God morgon!

Har varit ett par tuffa dagar men nu känns det som att det börjar vända? Dock har jag fortfarande ont i halsen och känner mig hängig men ändå.. Har blivit ompysslad hemma hos mamma och igår va jag hemma hos Carro och blev omhändertagen där. Ni är guld! Har fått lagad mat och väldigt mysiga pratstunder. Pojkarna lekte som vanligt jätte bra och det är verkligen kul att se hur deras lekar utvecklas. Det har också hänt en del på jobb/skolfronten men det är inget jag vill ta upp innan allt är klart. Svenskan börjar iallafall på måndag och då har pappa lovat att vara barnvakt åt mina guldklimpar. kommer vara jätte nervös:) Men det ska nog gå bra. Idag kommer Loijsan hit och vi ska baka till Colins kalas som är nästa lördag. Tänk att min lilla plutt blir 1 år! Herregud va tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: sina

Aaaahahaaaa underbara Colle, jag blir så glad hela jag av o se honom. SÅ SÖT!

Skönt att allt känns lite bättre nu.

älskar o saknar er!

2009-10-09 @ 19:56:09
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Fannie

MINA GOSAR!! Åh, vad mycket jag tycker om dom där små knoddarna

2009-10-09 @ 20:13:43
URL: http://ates.blogg.se/
Postat av: loijsan

duktiga dom e små sötpojkarna som turas om att åka briovagn;))

2009-10-13 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback