Full fart med tre barn...

...Ja det kan man verkligen säga! Just nu är Joonas dotter Tilda här. Hon och Oliver leker så himla bra tillsammans och roar sig mycket själva men när dom väl tröttnar på att leka så blir det mycket tjafs . Just nu bråkar dom om att Tilda vill putsa tvn samtidigt som Oliver vill titta på den. Jag låter dom sköta det själva eftersom jag tycker det är viktigt att dom lär sig lösa konfliker på eget vis, men håller hela tiden ögon och öron öppna så att allt går rätt till. Rättvisa är viktigt! Nu sprang dom in i sitt rum och ska börja någon ny lek. Precis som att bråket nyligen aldrig hade skett. Colin kryper snabbt efter i hopp om att få komma in, men dom stänger dörren och han sitter utanför och gnäller. Stackarn vill också vara med sina syskon och leka. Till nästa gång ska jag göra storrensning i barnens rum. Plocka bort alla kulor, legobitar och allt som är för smått så kan han också vara med och leka i deras rum.

Nu ringde Marie precis och vi bestämde träff i farsta centrum. Jag tar med alla barnen så att Joona får en riktig sovmorgon, IMORN ÄR DET MIN TUR!:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback