Fredag kväll...

Godkväll!

Dagen har varit bra. Vi har varit hos Carro och William där vi blev bjudna på supergod lunch. Alltid så mysigt att sitta med varsinn kopp kaffe och bara prata. Sen åkte vi hem och lagade middag,busade med barnen och nu sover dom sött i sina sängar. Joona kollar på "smala sussie" och jag har pluggat några timmar. Får fortsätta imorn för det går sakta men säkert. Imorgon ska jag förhppningsvis träffa min underbara Elsa som är här hemma i sverige och hälsar på:) Och sötMarie ska med också:) Roligt roligt!

Annrs då... Colin har fått dagisplats på samma dagis som Oliver. Vi fick platsen till den 25 januari och det blir lite kruxit eftersom jag börjar skolan den 11. Men ringde till förskolechefen och han skulle kolla upp om det gick att lösa så han kanske kan börja tidigare. Skulle vara guld!

Ne nu ska jag umgås lite här innan sängdax!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback