...

Idag har varit en ok dag hitills, inte gjort så mycket faktiskt. Sov med Colin hela förmiddagen men är lika trött ändå. Känns som att jag ska somna så fort jag sätter mig ner. Colin sover just nu och jag o Oliver har pysslat lite. Nu kollar han på barnprogram och jag sitter här. Snart kommer Joona och Tilda. Oliver frågar hela tiden när dom ska komma. han längtar efter låtsassyrran.
Ikväll blir det till att plugga igen. Måste få ihop en sammanställning på två texter och jag tycker det är skit svårt. Men det måste göras...

Kommentera mera hörrni! Räcker med bara en rad men kul att få feedback på det man skriver;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så duktig hjärtat!!! Snart pluggar jag också då kan vi sitta tillsammans och hjälpa varandra :D



Snart kommer ni ;) PUSS!

2009-10-30 @ 08:53:09
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback