...

Igår kväll kände jag mig helt psykiskt utmattad. Allt kom verklígen på samma gång och jag är väldigt känslig för det. Men istället för att ligga och storgråta så kände jag mig nästan apatisk. Visst kom det en del tårar men mest kände jag bara för att ligga i sängen och bara vara. Colin som dåligt inatt också. Han vaknade först vid 1 och sen vid 4 så var han jätte pigg. Med stora ögon va han på väg ur sängen flera gånger och jag tror att klockan hann bli 5 innan han somnade om igen. Jag har frusit och inte alls mått bra inatt. Idag skulle jag egentligen träffa Fannie men tror att jag håller mig inne och försöker bli frisk istället. Har nog inte ork att gå ut.

Har tänkt jätte mycket på min gammelmormor och är glad att hon fick en sån fridfull död. Hon hade levt klart sitt liv och hon slapp ligga och vara sjuk. Men det känns i hjärtat att förlora någon:(

Nu måste jag ringa min chef och min älskade mormor.

tack till mina älskade vänner som alltid finns där när livet känns tufft. Ni vet vilka ni är och er kommer jag aldrig vända ryggen<3

Hoppas ni får en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback