Ångest idag...

Idag känns allt bara skit. Vet inte om det är pms eller något annat som gör att humöret inte är på topp men det är inte kul att känna såhär. Ibland vill jag inte vara vuxen. Jag vill vara hemma hos mamma och bara vara. Inte ha räkningar som behöver betalas eller mat som behöver lagas. Jag vill vara liten igen. Jag tror att jag blev vuxen för tidigt. Jag var inte redo. Jag fick ansvar över ett annat liv när jag var 17 år och det är inget jag rekomenderar till någon. Jag ångrar det ABSOLUT INTE och jag hoppas att jag inte blir missförstådd nu men jag tycker att man ska få vara barn/ungdom klart innan man skaffar barn. Jag kan säga att jag var hundra gånger mer redo nu när jag blev gravid igen men fortfarande har jag väldigt stort behov av att vara själv och få göra saker själv.
Men jag älskar och lever för mina barn! Dom är mitt allt!

Sen har jag tröttnat på vissa människor som jag har bestämt mig för att inte lägga någon mer energi på. Jag kommer lägga min energi på dom som gör detsamma för mig. Varför slösa bort massor av tid med folk som bara kommer när det passar! Nej tack!

Hursom...nu ska jag sluta gnälla. Barnen städar rummet och jag ska gå och väcka Joona...

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: sina

Jag tror inte det finns nån som tvekar på dina känslor för dina barn, du är en underbar mamma gumman, trots dina unga år=)

Och ja jag har nog insett nu att det är välbehövligt att få vara 'Jag' ibland, komma ifrån lite.

Jag önskar att jag med hade den chansen bara nån gång ibland.

Kunde jag så skulle jag hämta hit er här o nu så skulle vi bara kunna vara, prata o mysa.

jasg saknar er så väldig mycket hjärtat!!!

2009-10-31 @ 09:41:57
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag håller med Sina, du är en underbar mamma och en underbar vän! Och det inte fel att behöva unna sig själv något roligt lite då och då :) det behöver vi alla, vi är ju inte mer än människor för sjutton!



Ni får komma hit när ni vill du vet du va? Jag är ju inte längre än några buss stationer ifrån :) du får gärna komma hit och lukta lite;)



Love you!! <3

2009-10-31 @ 10:49:31
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se
Postat av: loijsan

Alla behöver en stund för sig själv! Att få vara bara jag och inte bara förälder alla timmar av hela sitt liv.

Visst om man e själv o inte har någon kan de vara lite svårt. Men nu e inte ditt fall så som tur e!

Du kan alltid lämna pojkarna till mig=)) o få vara bara Carro för en stund! inga som helst problem. O de hoppas ja du vet!

Du e en underbar mamma!!!

Låt aldrig någon få dig att tror annat!!



Älskar dig söta!

2009-11-01 @ 01:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback