alltid dessa rubriker!

Usch va allt kan vända fort. Just nu känns det inte alls som någon bra kväll! Tror att det är dax för "kvinnliga veckan" snart och det får mig alltid ur balans. sen är det förstås mycket annat som gör en sur och grinig. Men det är alldeles för privat för en öppen blogg. Hursom så tror jag att det blir en tidig kväll ikväll. Oliver åker till sin pappa i morgon och det är också en orsak som gör att ångesten flödar. Varför kan han inte vara hos mig jämt?=( Det gör så ont i mammahjärtat att lämna honom men jag försöker alltid att stänga av dom känslorna så att han inte märker hur ledsen jag blir. Men jag går för det mesta nerför dagisslänten med gråten i halsen.



När barnen har somnat sen så ska jag läsa klart Magdalenas bok och bara vara. Ibland känner man bara för att vara någon annanstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback