ÅHH varför går det inte.

Just nu har jag tusen tankar i huvudet. Jag stressar upp mig och det gör det hela ännu värre. Skulle ha pluggat hela kvällen men blev nerbjuden til Chloé på te och det lät mycket mer lockande än att försöka få ner ett refarat på papper. Herregud hur sårt kan det vara? Det tar bara stopp när jag väl sitter där och försöker! Nu har jag suttit i 1.5 timme och äntligen kunde jag skicka iväg uppgiften till läraren. Jag blev inte nöjd, men kände att jag inte kom längre. Varförr har jag så höga krav på mig själv? Åh jag blir tokig! Och innan fredag måste jag ha skickat in ett utkast på en skräcknovell och min fantasi ligger och solar på en öde ö just nu. Jag behöver ideér! Hjälp?

Kommentarer
Postat av: sina

gumman då...

önskar jag hade nå bra tips o ge men jag är ingen pluggmänniska, koncentrationssvårigheter till 100, hehe. så jag ska inte råda dig!

men jag tycker du är jätteduktig som kämpar på !!!!

love u

2009-10-21 @ 09:46:55
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: lojsan

De ordnar sig ska du se söta!!

Man behöver desutom gå iväg sådär när man suttit ett tag för att man ska få nya krafter!

Den där novellen fixar du ska du se=)

Tänkt runt lite o så skriver du lite så ska du se att de blir bra!!

2009-10-22 @ 01:57:19
Postat av: Jenny

Hej tjejen!



Hörde att du ska sluta jobba hos oss. :(

Mycket trist tycker jag. Men självklart önskar jag dig all lycka till med ditt pluggande och allt annat här i livet. Sköt om dej.

Kjam Jenny

2009-10-23 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback