Wiii:)

God morgon!
I skolan igår fick jag en glad överraskning! Jag fick VG på min sammanställning:D Gissa om jag blev chockad! Hade ju bara siktat på G:) Det gav mig verkligen en spark där bak och nu känner jag mig mycket mer peppad. Det här SKA GÅ!

Jag tror att jag har glömt att skriva om det, men jag kommer inte att gå tillbaka till jobbet. Jag slutade med avgångsvederlag och jag kommer att plugga heltid from Januari. Det betyder kortare dagar för barnen på dagis och att jag i framtiden kommer kunna jobba med något jag verkligen brinner för. Jag och Carro har sökt till samma kurser och det känns jätte bra. Då kan vi stötta varandra och plugga tillsammans.

Stackars Joona fick gå upp 2.45 inatt för att köra sin första kund. Stackaren var helt slut:( Men han komme rnog in i rutinerna snart. Jätte duktig är han iallafall.

Idag får vi besök av älskade Fannie och sen ska vi till bvc för 1-års kontroll och vaccination. Ikväll blir det nog besök hos svärmor som fyllde år igår.

Hoppas ni får en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: sina

DU ÄR SÅÅÅÅÅ DUKTIG GUMMAN!!!

Och det är din man med som tatt det där taxikortet o går upp den tiden.

Jag hejjar på er gumman!!!

E det fortf bm du ska läsa till? Drömyrke verkligen!

Det skulle passa dig så fint!

Ohh ska bollboll få 1års sprutorna idag..

Jag var nogig för domn eftersom många sagt att det gör såååå ont o barnen blir sååå sjuka.

Pyttsan Emmie sa inte ett knyst o blev litelite varm o slö bara.

Hör av dig sen o berätta hur det gick!

Kanske kan du själv be om svin.vaccin när du ändå är på vc? Det ska vi göra idag tänkte vi.

Hälsa syrran!

Puss love u

2009-11-03 @ 09:00:15
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

Oh du e såå duktig gumman=))

De kommer gå finfint ska du se!!

Som sagt man kan inte göra mer än försöka!



Ser fram emot ikväll då=))

saknar er såå mycket!

Puss

2009-11-03 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback