Vägrade sova!

God morgon!

Igår vid 22-tiden skulle vi lägga oss hemma hos mamma. Vi lyfte över Colin till soffan från mammas säng till soffan där vi skulle sova. Vi brukar skjuta ihop extrasängen och soffan så det blir lite mer plats. Hursom så ville Colin inte alls vara med då! Han ville inte sova utan skrek och satte sig upp hela tiden.Jag gav honom alvedon och satt med honom i famnen och gungade, men inget fungerade. Efter 1,5 timme kom mamma ut och försökte hjälpa mig men också det förjäves. Tillslut bestämde jag mig för att åka hem. Både hon och Thomas skulle upp och jobba tidigt så det kändes jätte dumt att hålla dom vakna hela natten. Resan hem gick bra och Colin var pigg hela tiden. Väl hemma la jag honom i hans säng med välling och då somnade han som en stock. Men efter nån timme vaknade han igen och skulle promt sova hos oss. Nu vaknade han för en stund sen. Vet inte vad det kan ha varit?

Nu är han iallafall pigg och glad. Ska fixa lite fruklost nu och möta Fannie om ett par timmar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback