Söndag!

Godmorgon!

Först och främst vill jag tacka för era kommentarer söta! Ni är guld<3

Igår var vi och träffade Elsa och Marie. Jag fick tårar i ögonen när vi skulle gå och jag kände verkligen hur mycket jag har saknat henne. Men hon kommer hem till jul igen och det är inte så långt kvar. Hon har lärt sig flytande grekiska och både pluggar och jobbar där. Väldigt modigt tycker jag!

På kvällen kom Joni och Loijsan förbi på en snabb kaffe och gud va Loijsans mage är fin! Snart dax gumms;) När dom hade gått så tog jag, Joona och pojkarna en promenad på kyrkogården. Vilken känsla det var att se alla ljusen och människorna. Både min morfar och min baandomsvän logger där så det låg både sorg och kärlek i luften. Det blev en rätt lång promenad och Colin somnade på vägen så när vi kom hem så blev det bad och sängen Oliver. Han somnade direkt så den friska luften tog nog ordentligt;)







Idag ska jag och pojkarna iväg hem tlll Carro. Hon ska nämligen vara barnvakt åt sin lillebror som
är 7 år. Han och Oliver kommer jätte bra överens så då tänkte vi att dom kunde leka så kan småpojkarna leka också:) Ska bli mys!

Nu ska vi äta lite frukost här. Hoppas ni får en bra dag<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback