Sömnproblem?

Kom hem från Carro för en stund sen. Colin VÄGRADE sova där men så fort vi satte oss i bilen så somnade han gott. Men eftersom det är 5 minuters bilfärd därifrån så fick jag förstås väcka honom både vid affären och när vi kom hem. Så han har sovit sammanlagt 20 min idag och vaknade vid 6 imorse. Dessutom har han sovit jätte dåligt senaste nätterna. börjar fundera på om det är den nya vällingen som vi köpte? God natt välling med havre.
Ska iallfall köpa majsvälling idag och se om det blir någon skillnad.

Nu ska jag och Colin gå och hämta storebror på dagis.

Kommentarer
Postat av: sina

vi kör med mild fullkornsvälling o den mättar fint dom små magarna <3

2009-11-30 @ 17:42:54
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej! Nu måste du lova att du säger till om det är något du inte tycker om så ska jag se till att det blir så som du vill! :) kram

2009-11-30 @ 18:18:09
URL: http://aleksandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback