Onsdag kväll...

Hej på er!

Idag har vi mest sovit. Colin har varit jätte gnällig och hängt i mitt ben dom timmarna vi har varit vakna. Jag kan inte ens lämna rummet utan att han blir hysterisk. Men det är bara när vi är hemma som han är såhär. Jag gick till tvättstugan och Joona var hemma med Colin så länge. Jag hörde skrik redan i hissen när jag var på väg upp och sen sa Joona att han hade skrikit nonstopp sen jag hade gått:( Lilla plutt! Han har haft feber också som har legat runt 38.5 och det är säkert på grund av sprutorna igår.
Nu sover han iallafall och jag och Joona ska också lägga oss nu. Joona ska tydligen upp och jobba inatt.

Tack älskade Sina för eran hjälp idag! Ni är guld!! Love u<3

Kommentarer
Postat av: sina

krya på sig älskade Bollboll!!!

Älskar er!

2009-11-04 @ 22:12:52
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback