Natti!

Godkväll på er!

Först och främst måste jag säga STORT TACK till gulliga Aleksandra www.aleksandraek.blogg.se som fixade den här FINA designen till mig! Jag blev verkligen supernöjd och nu känns det mycket roligare att skriva! Tack så hemskt mycket!!:)

Nu är jag hemma från skolan och det va inte alls en rolig lektion idag. Jag var hungrig och trött efter ett par sömnlösa nätter så det gick inge vidare att hänga med.
Väl hemma möts jag av min pappa,Oliver och Colin som alla tre ligger och snarkar i soffan. Fasiken att jag inte hade kameran hemma för det hade blivit en rolig bild:)

Nu har Joona skjutsat hem min far och pojkarna sover i sina sängar. Ska plocka undan lite här hemma och sen blir det sängen för mig med!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback