God morgon!

Fick äntligen klart min sammanställning igår. Skickade in den till läraren så får hoppas att han tyckte den var bra. Känns inte som någon idé att jag siktar mot högre än godkänt. Det var så länge sen jag pluggade och jag tycker att allt är så svårt! Eller så är det jag som krånglar till det så att det blir svårt? Hursom så ska jag försöka att inte ha så höga krav på mig själv. Jag gör mitt absoluta bästa och det är det viktigaste.

Colin har sovit jätte dåligt inatt:( Haft ont i magen och vägrat somna om. Jag masserade magen och försökte med allt. Vid 3 somnade han om men vaknade några timmar senare igen. Funderar på om han åt något konstigt igår? Nu är han iallafall glad och han o Oliver sitter och leker tillsammans. Det gör mig så varm att se hur mycket mina pojkar älskar varandra! Idag när Oliver vaknade och kom ut i vardagsrummet så blev Colin så glad och skulle promt ligga i hans knä och gosa. Älskade barn<3 Men idag är det pappavecka för Oliver igen:(

Idag ska jag, Carro och pojkarna åka till farsta och kika efter skor till Boll. han fick presentkort där när han fyllde år så det tänkte jag använda nu.

Ha en mysig dag! Puss

Kommentarer
Postat av: loijsan

Ne hjärtat man kan inte göar mer än sitt bästa! De e de viktigaste att man försöker!



Tror du att Colle kan ha ätit något märkligt? ;) haha han stoppar ju i sig allt han ser så de e inte omöjligt;) spela roll va de e..bara ingen hinner se;) o de gör man ju inte när den där raketen sätter igång;) haha

Ne hoppas de e bätre idag iaf!

Saknar er massor!!

2009-11-02 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback