God morgon!

Har precis suttit i telefon med Joona och diskuterat drömmar. Herregud så man kan drömma sjukt ibland!

Idag ska jag ringa hyresvärden och prata om våran skitgranne under som klagar på oss varje gång vi träffas i hissen. Han tycker att vi "går för hårt" och att vi flyttar möbler på natten. Konstigat att våra barn inte vaknar isåfall? Det värsta är att vi vet varför han gör det och det tänker jag vara noga med att tala om. Han vill ha den här lägenheten för att sätta upp parabol. Tydligen kan han få in fler och bättre kanaler härifrån?
Hon som bodde här innan berättade att han tjatade om att byta flera gånger. Skitgubbe!!

Nu ska vi äta frukost och göra oss iordning för dagen!

hoppas ni får en bra måndag<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!



Va ba. Jodå, allt är fint med mig också och syster vart piggare tillslut :)



Ja det bli ju lättast om du gör så. Skriv mejlen och lösenordet i en kommentar till mig så publicerar jag den bara inte! :)

kram

2009-11-30 @ 14:21:31
URL: http://aleksandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback