Bättre sent än aldrig!

Har inte haft lust eller tid att blogga på sista tiden. Ibland försvinner bara lusten och då är det ingen idé att sitta och tvinga fram ord.

Idag har jag och mina pojkar varit o hälsat på lilla familjen i södertälje. Lilla Emilia är verkligen så underbart fin och man kan inte sluta titta på henne. Loijsans familj var också där över dagen och dom är verkligen varma och trevliga. Vi gick på julmarknad med alla barnen och sen blev det kebab för hela slanten.

Kom hem för några tmmar sen och nu sover barnen+Joona gott i sina sängar. Har tagit massor av bilder under tiden jag inte har bloggat men min dator är som sagt väldigt seg på att ladda upp saker så det får bli en annan kväll.

Båda pojkarna är iaf vaccinerade mot svinsjukan nu och ingen utav dom reagerade starkt på sprutan. Iofs ska en andra dos tas efter 3 v så då kanske dom reagerar annorlunda?

Nu ska jag ringa Fannie och ha lite kvällsprat...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback